Rikamom 33+3 haftalığım doktorum nst istedi sancım çıkınca serum takıldı sonrasında tekrar nst istedi anlamıyorum bakabilir misiniz?
Deryak52 Rikamom aç karnına kalp atışı anlaşılmıyor aç oldunuz için serum takarlar banada öyle yaptılar
-Bal123- Rikamom Sancilar çok düzenli gözükmüyor yalancı sancı gibi biraz o yüzden serum takip bakiyolar düzene giriyomu artiyomu diye
-Bal123- Rikamom kişiden kişiye değişen bir olay kimi insan gerçek doğum sancısını bile hissetmiyor. Senin bebiş heyecanlı herhalde yerinde durmak istemiyor gibi. Rabbim sagliklica kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️