FUNDACE bugun bende 2. dozumu oldum suanda ağrımıyor ama ilk dozda 5 gün agrısını çektim o yüzden kullanmadığınız kolunuza yaptırın derim
Prenseskuzum FUNDACE ben yorumlardan snra ikinci gunu kotu olurum demistim ama şuan gayet iyi kolum 😄 sadece dun aksama dogru yorgunlk ve ckkk hafif atesim oldu okdrcik 😏 Allah yarcimdin olsn kuzum 😶
ayaniz Prenseskuzum bende dün oldum ne olurken ne sonrasında en ufak bisey yasamadım.. zaten korkmam öyle igneden aşıdan.. sorun yasamadım
Prenseskuzum ayaniz bunye meselesi ozmn bende hic bisicik hisetmedim 😶 ama bn igneden ck korkuyrm hatta doktora saldiriyrm zor tutuyolar beni 🤣
FUNDACE Prenseskuzum bünye meselesi iste dün bende ateş yükselmesi falan olmadı bugün agrı yapıyor işte bitek olsun oda bişey değil:)