Zeynepgrgvs bende tekrar betama ve kan değerlerime baktırmak için doktora gitmiştim daha önce hep sağlık ocağı ve acilde sadece beta vermiştim çünkü doktor en son kaçtı dedi 2 gün önce 5942ydi dedim gel kese oluşmuştur bakalım dedi aklımda ultrason falan da yoktu iyice büyüsün öyle diyordum neyse baktı doktor kese gayet iyi dedi sonra burda birşey daha var kanama alanı olabilir dedi korktum çünkü ilk gebeliğimde başından beri sorunluydu yine başlıyoruz bismillah dedim doktor dur dur kese bu dedi. Ben şok tabii betam normal yükseliyordu çünkü olabilir dedi doktor beta belirlemez bunu dedi ama ikiside şuan boş daha bebeğin olup olmadığı 7den sonra dedi ikiside dolu olabilir ikiside boş olabilir umut bağlama dedi. 7. Haftanın sonunda gördük bebekleri şükür şuan 10+4teyiz gayet iyi gidiyoruz şükür Rabbime 🤍🧿