Burcu1101 6+5 te gitiim 4 haftalık dedi 10 gün önce gittiğimde 4+5 günlük demişti başka doktor bide 3 hafta sonra gel kese var bebek yok dedi aşırı moralim bozuldu başka Bi ilden randevu aldık oraya gidecez bakalım
1tazeanne1tazebaba mre1630 aynen ona inansaydım belki şuan bebeğim yoktu Allah korusun o yüzden acele etmemek ve her doktora inanmamak lazım
minikpankekim Bende bugün gittim banada kese var bebek görünmüyor dendi. 6+2deyim. Çok üzüldüm oysa 1 haftadan beri bugünü bekliyordum belki kalp atislarinida duyarim umidiyle. 1 hafta sonra tekrar gidecegim insallah görürüm..
Netya mre1630 ben kendim test yaptım pozitifi gördüm doktora 1 hafta sonda gittim 5 hafta 3 günlük olduğunu söyledi ve keseyi gördü olumsu yorum yapmadı 2 hafta sonrasına randevu verdi kalp atışını duymak için sonrasında gittik duyduk şükür yani ben olumsuz birşeyle karşılaşmadım