Merhaba herkesee 💙
Aranıza anca gelip doğum hikayemi yazabiliyorum tam 1 hafta oldu. Şükür ki oğlumu sağlıkla aldım kucağıma ve darısı siz güzel anne ve anne adaylarına 💙🙏
Doğumum şaka gibi oldu diyebilirim öncelikle. 36+5 de gelen oğlum baya sürpriz yaptı bize 🙈 Geçen hafta pazar günü normal bir gün olduğu gibi uyandık eşim ben 1 yaşında kızım kahvaltı yaptık sonrasında saat öğlen bir gibi benim durmadan tuvaletim geldi hatta koşarak gittim ama bir damla bile yapamadım. Normalde 30. Haftalardan beri sancılı bir gebelik geçirdiğim için o gun de sancım pek olmayınca tuvalet olayını normal karşıladım. Abim bize geldi kahve içtik sohbet muhabbet eşimle ev temizledik çamaşır asıp çamaşır katladık. Ardından akşam üstü kızımla da bir güzel yatıp uyudum 😅 Eşim dışarı çıkmıştı benim anneme bu tuvalet olayını anlattım doktora gitmem için baya ısrar etti bana bizde akşam gideriz diye kararlaştırdık. Eşim dışarıdan geldi bizde kızımla uyanmıştık öğle uykusundan kızımla eşim parka gitti bende duş almak dinlenmek için evde kaldım sonra benim zaten çarşamba dan beri nişanım geliyordu. Duşta yine nişanım geldi. Sonra eşimle kızım parktan geldi saat 19.33 de evden çıktık ama inanın ne sancı ne de ağrı baya evi derledim topladım giyindim kızımı babaannesine bırakıp doktora gitcez ama herkesin içi rahatlasın diye. Gece beni annem babam falan doğururken görmüşler de 😅 Neyse kızımı bıraktık babaannesine saat 20.10 gibi gittik hastaneye. Kayıt falan derken sıra bekliyorum ama inanın size yine diyorum ne sancı ne de ağrı sıfır. Doktor ultrason la baktı bebek iyi dedi. Sonra çatı muaynesj yaptı yüzüme doğru eğildi sen ağrı hissediyormusun dedj bende suan siz muayne edince hafif ağrım oldu ama normalde yok dedim. Tam %52 doğum tamamlanmış 6 cm açıklık doğum haneye hemen dedi. Ben şok esimi aradım damar yolu açılıyor bir yandan bir yandan kan alınıyor bir yandan nst esime dedim inanmadı. Sonra o herkesi aramış kimse inanmamış 😅🙈 saat 21.35 civarı beni odaya aldılar nst de fazla bekletemediler sancılar deli dehşetti ama ben çok az hissediyordum. Odaya aldılar altan muayne ettiler ve 7cm dediler o zaman alttan muayne olunca ben sancı hissetmeye başladım. Ardından gece 00.00 a kadar nst ye bağlı sancı çektim tabi ara ara muanye ettiler. Ve inanın süreç öyle hızlı ilerledi ki tuvaletim var diye bağırmamla odaya herkesin gelmesi bir oldu 😅 saat 00.33 de oğlumu kucağıma aldım 💙
Öyle tarifsiz öyle muhteşem birsey ki ne kesik ne de başka birsey. Mucize gibi ikinci kez anne oldum ve ikinci kez bu duyguyu yaşadım ama her biri birinden güzel ve özel. Hani ikinci doğum kolay olur derlerdi valla kolay oldu hatta yani kime anlatsam inanmıyo 6 cm nasıl hissetmedin diyo. Ama inanın hissetmedim ve o gub her geçen gün den daha iyiyidim. Şuan kızım çok küçük kardeşine alışıyor kardeşi de 7 günlük ablasına dünyaya bizlere alışıyor. Öyle güzel ki anlatamam. Baya uzun yazdım sabır edip okuyan arkadaşlarım hakkınızı helal edin varda sorunuz yanıtlamak isterim. Rabbim hepinize böyle güzel doğumlar nasip etsin. Çam Sakura da doğum yaptım bu arada ve hastaneden de doktorlardan da aşırı aşırı memnunum Allah hepsinden razı olsun 🙏💙 Hepinizi öpüyorum güzel anneler 💙🤍