Kubra_miray_szr Anne88 normal canım.bende 34 haftaligim yeri geldi karnimda aşırı ağrı oluyor sırtım bacaklarım her yerim ağrıyor bu herkeste oluyor artık sonuna yaklaşıyorsunuz bebek büyüyor yer daralıyor ondan ama bu dönemde doktorum nst bagliyor siz girdiniz mi nst ye
Pelinakcn Anne88 33+3 teyim bende özellikle dün oldu kasıklarımda sancı ama çok düzensiz. Sizde düzenli olup olmadığını kontrol edin ona göre doktorunuza danışın
Zuhalsebu Pelinakcn sancı nasıl bişey sancı olduğunu nasıl anlıyorsunuz? Yaşasam mutlaka anlar mıyım? 33+4 bugün ama daha önce hiç sancım olmadı galiba. Normal mi?
Pelinakcn Zuhalsebu ben uzun süre araçta yolculuk yaptım biraz ona bağladım olmasını, sizde olmaması normal olabilir herkeste farklı geçiyor süreç malum 😊 böyle bir anda şiddetli bir ağrı giriyor sanki bıçak saplanıyor gibi, bana öyle oluyor
Zuhalsebu Pelinakcn bilmemek ne garip bir şeylerim varlığı da yokluğu da insanı korkutuyor… teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻