BusraSY Mutlulugumm Bu durum kişiden kişiye değişiyor 🤗 33haftalık hamileyim 31.haftamda karnım dışarıdan az bişeyde olsa belli olmaya başladı😊
Deletedmom2224 Mutlulugumm 8 9. Haftada baya göbeğim çıkmıştı herkes gaz o iner dedi ama hiç inmedi şimdi 16 haftalık olduk biraz daha büyüdü hatta 😊
gamzelianne16 16 ve 17.Haftamda hissetmeye basladım. Minyon ve cok zayıfım ondan erken cıktı sanırım karnım 😁17.haftamda tatildeyken hissettm hareketlerini😊 simdi 27+2 olduuk kızımla cok sükür 🙏🏻
Rumeysaylz Zayıf olmama rağmen karnım geç belli olmaya başladı 5-6. Aydan itibaren şuan 33 haftalığım ama çok yok hala benim bir iki hafta öncesine kadar kimse anlamıyordu ben söylemesem
gamzelianne16 Rumeysaylz bnde zayıfım canm minyonum ama 16 haftalıkken falan cıktı karnım simdi 27 haftalıgım karnım burnumda gibiyim resmen.kisiden kisiye değişiyo iste canm
Rumeysaylz gamzelianne16 Kesinlikle öyle canım çok heveslenmiştim başta da şimdi küçük göbişi bile taşımak kolay değil daha da büyük olsa ne yaparmışım diyorum önemli olan sağlık sıhhat her zaman 😊 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 😍
21147nisa Biz de daha 6+5 ama benim ufak bi göbeğim var hamile olmadan öncede vardı en ufak bi kilo bile alsam hep çıkardı eşimde gelip gidip onu seviyor bu bebek die 😂😂 bi türlü anlatamıyorm bebek daha küçücük oldgnu
Tiredmother 21147nisa hahahaha aynen benimde öyle valla 7 haftalığız yemek yiyince hafif göbeğim çıkıyo bebek sanıyo 😂😂😂😂😂😂
Deletedmom2224 seraap valla o kadar sınır olmuştum ki doktoruma bile sormuştum artık 😊 gayet normal çıkabilir vücut hazırlanıyor demişti bebek olmadığını bizde biliyozda gaz da değil yani 😂