benguuusk Dıkış yemekten korkuyorum çok doktorum çatı muhanesi yaptı yaparsın belki dıkış yersin belki yemezsin dedi ama yinede korkuyorum sezaryanda keyiften olmak istemıyorum ama ne yapsam bilmiyorum kafam çok karışık
Hlycngz benguuusk inanın normal doğum sonrası cok kolay tamm dikiş olayı biraz sıkıntı ama en gec bir haftaya iyileşiyo sezeryan zor iyileşir diye düşünüyorum bilemiyorum herkes farklıda yaşayabilir tabi en iyisi her sey yolundaysa normal doğum geciyo bitiyo hepsi dayanıyosun bi şekilde
Deemetibostnci benguuusk dogru nefes dogru ıkınma yaparsın son an çok önemli ebelerin her dediğini yapman laızm çıkarken iyi ıkınma ile yaparsın
Gulcansckn benguuusk yapman gereken tek şey doğru nefes alışverişleri ve doğru yerde doğru ıkınmak. Bunları yaptığın zaman yırtılman/kesme olasılığı çok çok düşük.
Melikerva benguuusk sezeryan dikişlerinin yeri hiç geçmiyor bunu unutma 🥲 inşallah normalde dikiş yemeden yaparsın
Mltmsncn benguuusk dikişin atılma anından korkuyosanız hiç korkmayın inanın hiç rahatsız etmiyor cünkü dogumun bitmesinin rahatlığı öyle bir çöküyo ki. Bende cok dikiş vardı. Evet ilk gün baya hissedilir oluyo ama ertesi gün bile farkı hissediyorsunuz. Rahim cabuk toparlanır.