Esra-94 doktorunuza söylediniz mi? Ben 3 sene önce kullandım. Tahlillerimi yaparak takip ediyorlardı. İçeriğinde de aslında tokluk hormonu var. Doktorunuza ayrıca belirtin isterseniz, belki tahlillerin türünü değiştirir veya sizi daha erken ultrasona alır.