PnarSazakBulut çok geçmiş olsun valla dönem olarak hamileliği zor mevsimde yaşıyoruz bütün yaz mahvoldum sıcaktan. İşyerinde klima açınca o hasta ediyo açmasak bunalıyorum. Hala evde de yanıyorum ama mecbur uzun kol çorap vs giyiyorum hasta olmayayım diye