Kb_plt Atarsa 0 bitti şükür 👼👼👼👼 Ne gelen var ne giden. Koskoca 280 gün bitti maşallah. Ama bizim kızda tık yok. 😀😀😀
Kubra_miray_szr Wonderland benle aynısın 29 gunum var çok zor gerçekten havalarda cok sicak sizin ayın kaçına düşüyor doğum
DemirinAnnesiiii Cagla6060 bakalım bugün kontrolümüz var doktor ne diyecek valla sıcaklardan dolayı o kadar zor ki nefes almaya üşeniyorum resmen