silacetin88 Arkadaşlar ben 18 gün önce düşük yaptım doktor kontrolünde rahmin temiz parça kalmadığını söyledi doktorum ve korunmanıza gerek yok dedi şimdi ultra erken gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı acaba hormon düşmedi mi yoksa yeni bi gebelik olabilir mi böyle bi durum yaşayan var mı 😨
KlncA silacetin88 inşallah gebeliktir ve sağlıklıdır 💛 Ama hemen sevinmemekte fayda var canım haftaya kadar beklesen de bi kan testine gitsen iyi olur
shinemom silacetin88 canım düşük yapmıs olsan bile test pozitif çıkıyor çünkü beta yavaş yavaş sıfırlanıyor. Benmde öyle olmustu ama yinede doktora gitmekte fayda var umarım normal gebeliktir ☺️
Bbsra silacetin88 20 gün boyunca test pozitif cıkıyo 20 günde temizleniyo kanda ama inşallah sen hamilesindir 🤷🏻♀️
silacetin88 KlncA shinemom Ya evet işte ben doğal düşükte kanama bitince değer sıfırlanıyor diye biliyorum ama her şey olabilir tabi hayırlısı diyelim bi hafta sonra testi tekrarlarım 🙃
silacetin88 Bbsra nasıl bi psikoloji ya allahım bi daha o günü yaşatmasın ama yine de istiyor işte insan tek duam sağlıklı bi gebelik olması
Denizpekdal Benim de öyle olmuştu.dusugun daha içimden gidip gitmedigini kontrol ederken beta tekrar yükselmişti. Şimdi 34 haftalık olduk. İnşallah seninki de böyle olur :)
silacetin88 Kızlar iyi akşamlar tekrar test yaptım bu sefer normal gebelik testi erken olanlardan değil yine pozitif çıktı 🤷♀️
Eflinisa silacetin88 o zaman hamile olabilirsin canım yarın git kan ver çünkü kanaman gittiğinde değerler sıfırlanıyor bende 1 aylık düşük yaptım 7 gün kanama oldum bitti 8 gün gittim betama baktırdım 0,1 olmuştu tamamen bitti dedi doktor çıkması imkansız
silacetin88 Eflinisa off çok değişik bi duygu içerisindeyim şuan randevu alıp gireyim yarın bakalım 😌
Muhammedamine silacetin88 canım ben düşük yaptıktan sonra kürtaj bile oldum ama bir aya kadar beta düşmüyor bir ayı buluyor sıfırlanması doktorumda öyle demişti zaten