Arife2736 Asumankrtl kesinlikle kız diyorum gönlünce olsun yinede cinsiyeti öğrenince etiketliyerek paylasir mısın beni çok merak ederim
Busbusu zehra_asmin oğlumun keseside byle yuvarlakti ama kız diyolrdi kese yuvarlaksa demekki yalanms😃
Canim_bebegim40 Arife2736 https://imgyukle.com/i/nrg590 bana da bakar mısın anlıyorsun galiba cinsiyet işinden 😅♥️
Asumankrtl hayallliiim 2 kızı olan ben 😂tabikide nasip ama benim içemede erkek gibi çünkü kızlarda yaşadığımdan farklı bu gebeliğim kızlarda perişandan bunda 😌hamile olduğumu unuttum bakalım 14 + 3 oldu ayın 7 belli oluyor hayılısıyla
Esmaky Esrakky merhba rica etsem vanada tahmin bulunabilirmisiniz 10 hftalik burada simdiden tesekkur ederim