Guzelanne0 merhabalar çıktım ben 7 de sonda yapılırken damar yolu falan açılırken acı hissetmedim her şey çok güzeldi ama ameliyat esnasında tansiyonum çok yükseldiği için olan biteni hatırlamıyorum karına bastırma kısmı da pek acılı geçmedi 3 kez bastırdılar ama sadece birinde hafif acı hissettim o kadar ağrınız olduğu anda ağrı kesici yapılıyor şuan çok hafif adet sancısı gibi ağrılarım var bir kez ağrı kesici istedim yaptılar