1erkekkannesiiii Hamile yastığı alacağım. Uyurken cok rahatsız oluyorum yastıklarla yatmama rağmen tutulmuş her yerim ağrımış uyanıyorum. Hamile yastığı önerdiler ama hangisini alacağım bilemedim. Kötü yorumları görünce almaktan vazgeçiyorum. Kullandığınız sevdiğiniz rahat ettiğiniz ürün varsa atar mısınız 🥹 LİNK olursa cok iyi olurrr
Udduy1818 1erkekkannesiiii e bebeğin ürününü aldım ben hem az yer kaplıyor hemde emzirme yastığı olarak kullanılabiliyor
findiklibadem 1erkekkannesiiii masraf olmasın diye almıyorum başka bi yastık koyuyorum uyurken belime ama hiçbir etkisi yok belim tutulmuş halde kalkıyorum hep Gerçekten etkili birşey mi acaba bende almayı düşünüyorum artık
1erkekkannesiiii Hulyaaa1 kötü kokuyor kumaşı kötü yazmışlar buna bakmıştım sen memnunsan denerim ama 🫶🫶
1erkekkannesiiii Udduy1818 uyurken rahat ediyor musun peki? Benim genelde belim ağrıyor beli kavrasa rahat etsem yeter
Hulyaaa1 1Gunes trendyola hamile yastığı yaz kuzum orda Çınar reklam dış ticaret yazıyor gri bi yastık yıldızlı ürün etiketi var 229 TL
Hulyaaa1 1erkekkannesiiii kılıfı yıkanabiliyor canım illa kokar zaten ben direk gelir gelmez yıkadım kılıfını ve büyük oluşu rahatlık açısından çok iyi 😇
Udduy1818 1erkekkannesiiii evet çok rahat yatılı gittiğim yerlerede götürüyorum eşim benden önce kapıyor hatta😁
minik_koala_ve_annesi 1erkekkannesiiii 3 model vardi sanirim internette karar verdim e bebek arayip kenara ayittirdim ben 129 tl di ortasi bantli ayarlaniyo emzirme yastigi da oluyor sirt yastigida oluyor bebeklerde reflu icin kullanan bile varmis buradaki ve e bebekteki yorumlara gore aldim canim
1erkekkannesiiii findiklibadem ben karnım büyüyene kadar almadım ama artık o kadar rahat edemiyorum ki yastık faydasız. Uykudan uyanıyorum bel ağrısına. Öneren oldu ama hangisini alırım bilmiyorum ebebek ya da civilden bakıp alcm büyük ihtimalle
Armin-Guney Bana hediye geldi trendyoldan alınmış, çok kötü kokuyordu neyse havalandirdik temizledik falan ama yatamadım. Her tarafını sarıyor insanın daraltiyor, ter içinde uyaniyordum . Ben kullanamadim
Marblingg 1erkekkannesiiii ay okadar rahat biseyki onsuz olmuyo herhangi bir marka alabilirsiniz fermuarli olsun yikarsiniz ben civilden 179 a almistim