Kaderteke Çatı muayenesi olmak için kontrole gittiğimizde kendimiz mi söylüyoruz yoksa doktor ediyor mu haftası gelince?
DemirinAnnesiiii Kaderteke doktor haftası gelince eder canım ben 32. Haftamda sormuştum 37 38 gibi çatı kontrolü yaparım dedi.
Gul4853 Kaderteke hayır tam DemirinAnnesiiii gebeliğimi öğrenmeden 3 gün öncesinde devlet hastanesine gitmiştim kasık agrısı şikayetiyle O zaman bile alttan muayene etmişlerdi neyse ki şanslıyımda bebek düşük olmadı
DemirinAnnesiiii Kaderteke aaa bdaha gidince söyle bence çatın müsait değil ise sezeryan olur en azından günün belli olur. Bana bugün çatı kontörlü yaptı doktorum
Kaderteke DemirinAnnesiiii ya uygulamaya göre 38 haftalık oldum ama doktor 37+2 dedi ben hiç bişey anlamadım ya