zdemKln walla ben bu tarama testlerim hic birini yaptirmadim kendi istegimle. Etrafimda okdr
Duydumki testi riskli cikti diye 9 ayi zehir olup saglikli bebegi olan kisileri. O yuzden hic bulasmadim.
20. Haftada ayrintiliya girdim sadece doktor bebegn % 80-90 saglikli bir sorunu gorunmuyor dedi cok sukur
Ne gelirse Allahtan rabbim buyuktur.
Bu testlerin dogruluk payi kesin degil, bosu bosuna kendini uzme. Hepsi olasilik sadece
Bol bol dua et Allaha guven🙏 Hayirlisi olsun insallah..