Kızlar adetime 2 gün var.En son cumartesi günü test yaptım hiçbirşey çıkmamıştı bu akşamki yaptığım test de bu. İlk başta hayalet çizgi dediğimiz o.çizgiden cıktı belli belirsiz testi yapalı 2 saat falan oluyor bu şekilde olmuş test bozuk mu acaba yoksa gebelik var mı biraz akmış gibi geldi bana
