Ntlz bende de şuan aynı durum var. Bebeğimin başı bir hafta çnde gidiyor. Bide ben 4-5aydır rutin özelde aynı doktora gidiyordum arada başka bi özelde doktora gözükeyim dedim farklı göz görsün diye. 2.gittiğim doktor öyle abarttıki anlatamam , odasından çıktım ve hüngür hüngür ağlamaya başladım. 30.haftadayım şuan, benimle öyle konustuki erken doğum olacagından şeker hastası olabileceğimden vs bahsetti. Sanki 1hafta sonra doğuracak pskolojisine soktu beni. Aynı günün akşamı kendi doktoruma gittim, ama söyleyemedim tabi başka doktora gittiğimi. Ama 1hafta öne geçtiğini doktorumda söyledi ve 1haftanın sıkıntı olmayacagını söyledi, erken doğum yazar kitaplarda ama ben çok fazla karsılasmadım vs dedi. Onun öyle konusması rahatlattı beni ama busefer ikiside doktor acaba hngisi doğru söylüyor diye kafam karıştı cerrahpaşaya gittim hemen ertesi gün. Ordakilerde sıkıntı olmayacagını sadece şekerli hamur işi gibi gıdaları azaltmamı söyledi. Ondan sonra rahatladım. Biraz uzun oldu k.bakmayın, sizde sıkmayın canınızı :))