Benimde ara ara bel ağrım oluyor beyaz akıntı az da geliyor hep normal akıntı diye düşünüyorum suyumuz gelmediği sürece panik yapmak istemiyorum bel ağrısının yanında bir de çok büyük tuvalete çıkıyorum ishal gibi çarşamba kontrol var doktora bakalım ne diyecek doktor bende o günü bekliyorum