14+2 günlük hamileyim, cinsiyetini çok merak ediyorum normalde özele gidiyorum ama doğum paketinde muayene ücreti sınırlı. Ve daha gitmeme 2 hafta var çok merak ettiğim için yarın Ankara şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum. Devlette cinsiyeti söylerler mi? Bilgisi olan paylaşabilir mi?