Aysenur57- Samsunda doğum yapacak hamişler hangi hastaneye gidiyorsunuz ya da nerede doğum yaptınız. Memnun musunuz ??
kubraertug Aysenur57- been medicana lale hanıma gidiyorum memnunum şimdilik arkadaşımın tavsiyesiyle gittim çok ayrıntılı bilgi veriyor
Banuclk Aysenur57- büyük Anadolu hastanesi meydan Esra Nur Özgür gidiyorum çok ilgili hemşiresi Özlem hanım da öyle inş doğuma da yine aynı doktor ile devam ederim 🙏
Tubiis_0 Aysenur57- vm medicalparkta takipliyim nagihan Yılmaz’a Allah nasip ederse doğumumu da o yapacak sabah akşam tetikteyiz işte 😂
Serraee Aysenur57- medicanada Ayşe Zehra Özdemir e gidiyorum cok memnunum muayene 515 dogum 85000 dü en son
Asim_Mehmet Ben atakumda zehra yilmaz hanıma gidiyorum, kendisinden memnunum. Hamileligimden önce kist tedavisi için için gitmiştim, tedaviden sonra hamile kalınca da devam etmek istedim, ıyiki diyorum, inşallah tüm süreç boyunca da demeye devam ederim 😇
Asim_Mehmet Aysenur57- özel klinigi var, muayeneleri burada gerçekleştiriyor, anlaşmalı olduğu da iki hastane var, kişi kendi tercihine göre orada doğum yapıyor. Atasam ve medicana
HipnozX Aysenur57- ben de taşkın orhan a gdiyorum, özel muayenehanesi var hastanelerla anlaşmalı. Doguma daha var o yüzden üxrwtler hakkında bilgim yok ama muaynr için 400 veriyorum. İlk dogumumu da kendisi yaptırdı liman hastanesi kapanmadan önce orda yaptım. Şimdi büyük anadoluda yapmayı planlıyorum seneye inşallah
Bella_63 Tubiis_0 bir gece kalmalı ikiz gebelik sezeryan ücreti verdiler ya onu ayrıyetten mi belirtiyorlar epidural yapmadan sezeryan yapma ihtimalleri yok zaten. Yarın benim de randevum var soracağım tekrardan bu kadar kısa sürede nasıl zam gelir