Doğum yapalı 2 hafta oldu kızlar anca kafamı toplayabiliyorum 26 sında sabah 6 buçukta uyandım tuvalete geldim yatağım Çeşme gibi su geldi bir korktum tabi kızımda nişanım gelmiş ti ki oğluşlarımı hiç beklemiyorduk daha risksiz sıkıntısız bir hamilelik geçirdim sezeryan günüm 11 agustos düşünün neyse eşimi uyandırdım kalk aşkım korkma suyum geldi adam o şokla ne kadar korkma desemde korktu tabi 😂 Ben ama nasıl titriyorum daha günüm var ambulans çağırdı gittim hastaneye bu arada Almanya’da yaşıyorum eşimde kızımı akrabama bırakıp geldi nstye koydular sancı yok ultrasona koydular ogluslarım ters yani yan duruyorlar sezeryan dedi hemen ameliyathaneyi hazırladılar aldılar beni spinali belki 12 defa yapmaya çalıştı en son yapabildi . Eşimi yanıma aldılar eşim beni konuşturken 10:45 bir oğlum 10:46 da diğer oğlum dünyaya geldi onları gördüğümüzde tabi başladık eşimle ağlamaya🤣 hemen doktor kontrol etti maske taktılar solunum sıkıntısından beni odama aldılar eşim bebeklerin yanında gitti küvöze aldılar bebekleri .Doğum yaptığımın 2 ci günü kaldırdılar baya zordu benim için kızımı normal dğurdum çok fark var arasında cidden. 4 gün kaldım hastane da 4 cü gün sütüm geldi şimdi hergün süt sağıp yolluyorum 2 haftadır bebeklerim küvözde birini bugün çıkarabileceğimizi söylediler fakat biz hayır ikisini aynı anda çıkartacaz dedik çünkü diğer oğlumun yanlız kalmasını istemiyoruz muhtemelen perşembe yada cuma çıkacak bebeklerim insallah 🤲 Umarım sizde haftasında sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişlerinizi 🤲