nilsmomy Ireemkcn 20+4 te girdim ultrasonda sa 20+6 çıkmıştık doktor tam vaktinde gelmişsin demişti 🤗🤗
Ireemkcn Bayancorek Internette 19 haftayken de yapılıyormuş acaba erken mi bilemedim ona gore randevu alayım diyorum
brgul_34 Ireemkcn vallah canım benim gittiğim doktor birşey demedi baktı yani🤷♀️sizin kaç hafta şuan
_ozlmm Ireemkcn bakarlar kuzum bende 19.hafta da yaptırdım doktorum demişti hatta 19.hafta da git diye
Ireemkcn nilsmomy bende şuan 17 3 hafta sonra ayrintiliya gel dediler ama 19 dan itibaren yapiliyo genelde
S1907 Ireemkcn 22+4de yaptrıdm erken yaptrmayı gerek görmedim şahsen bebek birazdaha büyüsün yüzü netleşsin diye bekledim
brgul_34 Ireemkcn senin daha var mış canım biraz bekle bakalm hayırlısı eğer İstanbul daysan ben’im doktoru öneririm 🤗