Minikbebegim1999 bazılarının iç karnı dar oluyor ondan olabilir. Benim arkadaşım mesela 6-7 aya kadar anlaşılmıyor hamile olduğu, ama benim 4-5 ay sonra çıkmıştı belli oluyordu iyice. Şimdi de dar kıyafetlerde 3 aylıkken belli oldu 😳 sağlıkla kucağınıza alın inşallah bu arada 🌼🙏🏻