Bskrt Yasemindemirtas benzetme çok kötü balıktan tiksindirm resmen 🤮🤮🤮 Bence başlığı değiştirin tam da balık mevsimmde hamile insanlar hassas oluyor🙄 Kötümya da ağır kokulu diye tabir edebilirsinz
Ozlemyilmaz Akıntım oluyor evet doktor bunun için fitil verdi. Kokunun tarifi de değişik olmuş😅 kokuyor yaa nasıl engellicez bilemiyorum. 35. Haftamdayım bu arada sen kaç haftalıksın canım
Yasemindemirtas Ozlemyilmaz canım direk yazdım kokulu akıntı diye karsıma hamilelikte balık kokulu akıntı diye baslık cıktı karsıma 😢 bi sürü türü varmıs en azından nasıl oldugunu tarif edim diye yazdım. 24 haftamdayım
Ozlemyilmaz Yasemindemirtas doktorunla konuş mutlaka o haftalarda bende yoktu yeni başladı. Hava değişiminden olabilirmi acaba ?
GizeMustafa Kokusunu tarif edemiyorum ama bende hemen hemen 2 aydır kokulu akıntıdan şikayetçiyim . Doktorum 2 defa farklı fitiller verdi ama kâr etmedi bi türlü geçiremedik şimdi cleocin verdi enjektör aparatı gibi bişey içine kremi doldurup öyle kullanıyorsun . Kullanmaya başladığımdan beri koku kesildi . Ama doktorum kullanırken koku kesildi diyip bırakma sakın bitinceye kadar kullan dedi. Umarım bu da bitince tekrarlatmaz .. Şuna 21 haftalığız bu arada
GulerDoganAslan 39. haftadayım aynen bende de oyle balık kokusu geliyo valla ama akıntı rengi acık bende anlamadım
Esraslancan Arkadaşlar tıp literatüründe balık kokulu diye geçiyor ve gerçekten doğru.Ben de yaşıyorum şuan,hatta 2aydır.Çok kötü hissettiriyor insana kendini ,bebeğe zararlı olmaz inş.en kısa zamanda doktora gitmeliyim.