Bence normal doğum ama ablam 5 sene önce doğum yaptı açılması var ama sancısı yoktu suni sancı verdiler ablamın o bagirislari o haraketleri artık beni sezeryana alın diye bağırması hala kulaklarımda bu yüzden etkilendim normal doğumdan korkuyorum daha doğrusu suni sancıya dayanabilir miyim onu bilmiyorum kimse yanlış anlamasın normal doğumu kotulemiyorum