Buket_Kaya123 Merhaba herkese hayırlı akşamlar prilam içiyordum ancak artık icmeme kararı aldım alışmaya çalışıyorum böyle bı gün iyiyim bı gün çok kötü oluyorum ama su içince mide bulantım artıyor aynı durumu yaşayan var mı?
Elifderin34 Buket_Kaya123 bende aynıyım canım yaa bulantı ilacı içiyorum ama su içmek hiç istemiyorum
gbdl2023 Buket_Kaya123 susuzluktan öluyorum artık bazen ama gidip direk kusuyorum içince 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ozlembyzz Buket_Kaya123 prilamı sadece 2-3 defa içebildim sanki içtikçe midem iyice bulanıyordu suya yaklaşamıyorum bile günde 3 litre içmem gerekiyor ama 1 litreyi anca içebiliyorum ne yapmam gerek bende bilmiyorum
1erkekkannesiiii Buket_Kaya123 ayyy bende 😤 prilam hayatıma devam etmemi sağlıyor yine başladım cuma bitecek insallah tekrar bulantı yaşamam 🥲 suya meyve dilimi atarak içiyordum az soğuk su karıştırıyordum. Cok soğuk su içmek de iyi değil mide yanması yapıyor
Melismelo Evet suyu sadece buz gibi icebiliyorum yada icine limon sıkarak iciyorum bulantımada iyi geliyor
Buket_Kaya123 Melismelo bunu denemeliyim o zaman teşekkür ederim limon tansiyonda değişiklik yapar mı acaba zararı
Buket_Kaya123 Elifderin34 benimde idrarda kum var malesef içmem lazım sizin geliştirdiğiniz bı yöntem var mı bunun için?
Elifderin34 Buket_Kaya123 suyun içine taze nane yaprakları atıyorum o biraz iyi geliyor :) çok geçmiş olsun
Melismelo Buket_Kaya123 yani bende birşey yapmadı bir sürahiye yarım veya tüm limondan birşey olmaz 3-4. Ayımda resmen 4-5limon yiyordum ben canım cektiğinden hemde bulantıma aşırı iyi geliyordu bulandıkca yiyordum ben😅 hem suya limon sıkınca tadıda güzel oluyor aromalı
esra6338 Melismelo ilk aylarda çarpıntı kansızlık oldu mu peki? Benim çok çarpıntı nefes darlığım olduğu için limon kanı cıvıtır çarpıntı yapar dediler kafam karışık
Buket_Kaya123 ozlembyzz limonlu su deniyorum şu an daha iyiyim tavsiye edenlerden Allah razı olsun sizinde denemenizi tavsiye ederim