Nutelllaa İlkini 38+2 de özelde oldum devlette ikinci sezeryan için kaçıncı haftaya gün verirler yada size verdiler?
Zeh123-ra Nutelllaa canım benimde ikinci ilki ozeldeydi ama busefer özel 8 bin dedi çok valla devlet bana 38 haftaya verdi haftaya çarşamba 38 doluyo sezaryan im o zamn
Zeh123-ra Nutelllaa cokya devlete yapanlarda var gayet memnun lar sonuçta hepsi doktor ne yapalım mejbur yoksa kim istemez özelde doğum yapmak