Arkadaşlar bir oğlum var 9 aylık birde 16 haftalık gebeyim. Normal aylık kontrol için doktor muayenesine gittim, biraz sancılarım ve mide bulantım olduğunu söyledim. Doktorda bana bebeğini emziriyorsan acilen bırakmam gerektiğini söyledi. Düşüğün sebebi olabilir emzirmen iyi değil dedi. Fakat şimdiye kadar gittim 2-3 doktor bana 7. ayına kadar kimiside doğuma kadar emzirebileceğimi hatta bebeğin sütün tadını beğenmediği taktirde kendisinin bile bırakacağını söyledi. Fakat bu gittiğim doktor bana böyle bir yaklaşımla gelince ne yapacağımı şaşırdım. Gerçekten merak ediyorum bebeğimi emzirmem düşük sebebi olur mu ? Bilgisi olan var mı..