2.doğumum olcak ilki de sezeryandı buda öyle olcak diye rahattım doktor gün verdi o gün gidicem diye ama komşum aniden suyun nişanın gelebilir kanaman olabilir dedi sezeryanda öyle oluyo mu ben günü belli diye hep rahattım ama içime kurt düştü ya aniden suyum gelirse evde bide küçük çocuğum var eşimde sürekli gecede sancımın filan gelme şansı varmı yani