Kumsal20 Kızlar 26 haftalık hamileyim karnımda sertlesme kasılma var bugün daha çok olmaya başladığını sertleşiyor kasılıyor bı normalmi sizde de oluyor mu???
HeyMommy Kumsal20 21+0 haftalığız benimde günde bir çok nadir iki kez oluyo. Özellikle son iki gündür. Taş gibi oluyo karnım. 1 dk bile sürmüyo geçiyo. Bugün detaylıya da girdik herşey yolunda. Yarında kendi doktoruma randevum var sorucamm
S1907 Kumsal20 bende 21,haftada oluyordu sancı çkmştı nstde idrr yolu enfeksiyonu yapıyomş bna öyle denmişti,magnezyum kullandm,doktorm öyle durumda yatıyosan kalk,ayaktysan otur pozisyonunu değiştr ılık duş al demişti,kanama ağrı vs olmzsa korkma demişti
Kumsal20 ipekveatlas normalde de olurdu ama çok olmazdı bugünkü gibi bugün karnım hep sert arada da kasiliyorum hareketi iyi ama napsam bilemedim
Kumsal20 HeyMommy benimde normalde olur ama az ara ara olurdu bugün hep sertti karnım sert hala daha kasılıyor sertleşiyor bugün daha sık oldu korktum
Melismelo Benimde 25de felan başladı 30. Haftamdayım bugün baya sertleşdi kasıldı ovalıyorum sertleşen yeri sakinleşiypr öylec rahat oturuyorım arkama yastık felan koyuyorum
Ebruuu2 Melismelo bende 25 den bu yana kasılıyorum 28 haftada nts girdim .Şuan 32 oldum sıklaşmaya başladı.Magnezyum de kullanıyorum.Nts gircem tekrardan bakalım insallah sancım filan çıkmaz 🙏
Kumsal20 Melismelo bende uzaninca rahatlıyorum sancı falan yok sadece sertleşme kasılma var hareketleri de iyi ama tabi bugün çok oldu korkuttu herşey yolundadır insallah zamanında alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah 🤲🤲
Kumsal20 Ebruuu2 hiç nst ye girnedim daha . 4 gündür de magnezyum kalsiyum kullanıyorum hep olurdi ama bugün fazla oldu sanki kasılmam sertlesmem hep vardı bugün zaten korktum
Kumsal20 S1907 anladım canım bende bı ılık duş alayım bari sert hala magnezyum kullanıyorum zaten inşallah yarına geçmezse doktorumla konuscam
S1907 Kumsal20 aynen ihmal etme bu haftalarda normal diyorlar kanaman yoksa korkma ,belki tahlil felan ister ona göre ilacın değişir
Kumsal20 S1907 duş aldım şimdi rahatladım biraz da sert yine karnim yarına geçer insalah patlıcak gibi oluyor insan bu şekilde de Allah zamanında sağlıkla almayı nasip etsin hepimiz için 🙏🥰
S1907 Kumsal20 canım birdw magnezyum felan kullanmıyorsan kullanmaya başla doktoruna sor kasılma vs için iyi geliyor dün söylemeyi unutmuşum🤗