Cece15 28+3haftalık olmama ragmen bugün 2 hafta geriden geliyor dedi doktor.. aslında ayın 22sinde gittiğimizde hiçbir sıkıntı yoktu haftasıyla uyumluydu kilosu boyu.. kan değerlerim çok düşük onunla alakalı falan olabilir mi ilk hamileliğim bir bilgimde yok hiç.. tatlı tüketmiyorum açlık şekerim 57 halâ bulantı ve yiyeceklerden tiksinmelerim devam ediyor sadce meyve karpuz peynir ekmekle besleniyorum bu mu yetersiz geliyor acaba..😔
ipekveatlas Cece15 açlık şekerin çok düşük yeterli beslenemediğin için olabilir bu bulantı hapı alıp yemeye zorlayabilirsin biraz kendini çok geçmiş olsun
ikkrk91 Cece15 protein ağırlıklı beslenmeye çalışın. Kasar peyniri , muz, cig badem, ceviz , sut bol bol tüketin. Karpuz %90 ni su ama seker orani yüksek meyvedir cok yememeye calisin.
Soruyorumm Cece15 benim de öyleydi beslenme ile alakalı sabah yumurta kaşar yedim süt içtim muz yedim akşamları et yedim ceviz badem fındık tükettim günde 2500 kalori alıyorum zorluyorum kendimi fark kapandı sayılır böyle devam ederseniz küçük kalabilir zorlayın kendinizi lütfen
Cece15 Deemetibostnci vitamin olarak sadce kalsıyum ve magnezyum kullanıyorum içeriğinde d vitamini ve çinko da var sanırım
Cece15 Soruyorumm hamilelikten kaynaklı et yiyemiyorum.. çiğ kokuyor ne beyaz ne kırmızı et.. süt normalde de içemezdim şimdide içemiyorum
Cece15 Soruyorumm doktorumuz istersen aç gez çpcuk gene de alması gerekeni alır çokta takılma demişti.. ben 2 farklı doktora gıdıyorum biri sadce muayne yapıyor dogum yaptırmıyor doğum yapmayı düşündüğüm doktor işte gayet rahat çok 2 hafta önce gittiğimizde sıkıntı yoktu bugün sadce muayne yapana gittim 26 haftalık çıktı hiç gelişmemiş son gıttıgımde de 26 haftalıktı
Sibelklk28 Cece15 önceki haftalarda bizde 2 hafta geriden geliyorduk. Kilosu düşüktü. Yememe içmeme dikkat ettim biraz. Sabahları yumurta, peynir özellikle kaşar. Günde 2 bardak süt. Et. Bulgur pilavı ağırlıklı beslendim. 4 hafta olmadan normal haftasıyla uyumlu olmuştu. Ayrıca Pekmez,ceviz ve avokado tüketebilirsin bebeğe kilo aldırır
Cece15 Bu zamana kadar hiç böyle bir sıkıntımız olmamıştı 26 haftalıkken 900 gram demişti normalde 28 haftalık olmamız gerekırken bugun 26 haftalık. Kilosu da 980 çıktı hiç beslenmemiş😔 kendimde hasta oldum ondan da olmuş olabilir mi acaba türlü türlü şey düşünüyorum 🤦🤧
Oelrlrkmemdmd Cece15 Yeme ile alakalı değil diyorlar genelde ama başka ne ile alakalı hem kordonuna kan akışı gidiyor mu diye de baktı radyoloji uzmanı ama herşeyi normal yapı olarak küçük bebek dediler
Oelrlrkmemdmd Cece15 Banada o haftada 2 hafta geri dedi senin yemenle alakalı değil dedi yapı olarak küçük bebek dedi ultrasyona soktu başka bi bölümde radyolojideki doktor baktı kordonda kan akışı falan normal yapı olarak küçük bebek dediler yarın yine gideceğim 33 haftalık olduk bakalım ne kadar gelişti
Cece15 Oelrlrkmemdmd bizimki de normal çıktı kordonunda kan akışında sıkıntı yok dedi ne eşim ne de ben minyon yapıda değiliz ama anlamadım gitti🤦
Pullubiber Cece15 bende de aynı sorun var şuanda. Doktor oksapar iğne verdi onu kullanıyorum 33. Haftadayım şuana kadar 7 kilo aldım. Bu haftadan sonra normalimden fazla yiyip bi deneyeceğim belki bu şekilde düzelir. Doktor karnında küçük diyo bu haftalara göre. Umarım ikimizinkide düzelir.