Zeynepcelik45 bu ilacı kullandıktan sonra regl olacakmis gibi ağrısı olan varmı ben iciyorum şuan doktor yazdı ama karın ve bel ağrım çok oluyor sizce neden aranızda kullanan varmi
Emedko Zeynepcelik45 6 aydır kullanıyorum hiç ağrı vs yapmadı cnm . Hamilelikten dolayı ağrın oluyordur senin bence
Zeynepcelik45 Emedko yok canım ben bu ilacı günde bir tane içiyorum içtikten sonra hemen ağrım oluyor yoksa normalde ağrım yok
Bebikkcik Bende bu ilacı kullanıyorum sizin dediğiniz gibi hiçbir şey yaşamadım büyük ihtimal hamilelikten kaynaklanan ağrılardır