sevda_cicegi11 Deletedmom52620 daha çok var 15+3 üz daha bu cuma cinsiyet öğrenicez eğer gösterirse ☺️🥰
ceren8 sevda_cicegi11 bende 15+4 sadece tarak aldım bebeğime 17 haftalık iken gideceğim bebiş bakalım cinsiyet göstericek mi
Gulcann_ Benim bebk için ihtiyaçlarim bitti iki kargom yolda bebk bezi ve ıslakendil kaldı sadece kendim için hiç başlamadım bile 29+1 haftalığım
Deletedmom52620 Nskyhn amin inşallah sağlıcakla gelsin inşallah 😍 sen profil resmini mi değiştirdin 😊