ikibebelianne Kubrakopuz53 bn kullandm ılk hakılelıgımde canım dıyet ve ınsulınle saglıklı bı bebegim dogdu coksukur
Kubrakopuz53 ikibebelianne Hmm ben hiç kilo almadım bebeğimde haftasıyla uyumlu hakkımızda hayırlısı bakalım bekleyip göreceğiz. 🌸