Kbrmoms_ Yarın gün belirlenicek muhtemelen cuma günü 38+4 te sezeryan olucam bu hafta doğum yapıcaklar yazın konusalım heycanlımısınız bebişler kaç kilo
MeriHera Kbrmoms_ vallahi canım her an doğurabilirim zamanı belli değil benimkinin 😄 şuan 37+5teyim bebişimde 3,400 dü 2 gün önce. Sanırım zamanı belli değil diye heyecanım yok gayet iyiyim sanki hiç çıkmayacak gibi hissediyorum 😄
busey_42 Kbrmoms_ belli değil çok heyecanlıyım yarın kontrol var 35+5 oluyorum. Bebeğimin kilo almasını bekliyor galiba o yüzden vermedi daha günü. 1 hafta önce 2,235 grmdi inzallah almıştır 🤲🤲🤲🤲🤲
Kkkrks Kbrmoms_ bebekte bir problem yok çok şükür doktor bebeğin yeri çok dar beklemeye gerek yok dedi