Nazoo5454 Merhaba hanımlar 35+3 teyim ve bebek şuan baş aşağı dönmüş durumda doktorum normal doğum pozisyonu aldığını söyledi.sizde durumlar nasıl benimle aynı durumda olan var mı?korkmalı mıyım
gkbyza Nazoo5454 bilgim yok ama ne zaman kontrole gitsem baş aşağı pozisyon diye not aldırıyor sekreterine. Sanırım 5.aydan sonraydı yanlış hatırlamıyorsam
tatliiannnee Nazoo5454 35 haftalıgız su an hala makat gelıs duruyor ve ilk bastan beri bu sekılde hıc bas gelıs olmadı
aylinpalaa Nazoo5454 neden korkmalısınız onu anlamadım? Haftanız müsait benim 28de dönmüştü başaşağı ve 36 haftalığız