29.haftada bizde de bebek aşağı indi, 32. Haftada nst de sancım çıktı ben hissetmesemde , tedaviye başlandı,33. Haftada bel ağrısıyla hastaneye yattım sancılarım vardı ciğer geliştirici iğne olduk sancımı durdurmaya çalıştılar , şimdi 34+2 deyiz bugün de doktora gittikten 2 hafta yatmamı söyledi doktorum, hareket etmek kısıtlı artık. Bende progestan ve proluton kullanıyorum, erken doğmaması için .