Sedaduru Kızlar üst solunum yolu enfeksiyonunu en kolay nasıl atlatırım var mı bildiğiniz bir şeyler her yerim çok ağrıyor ve malum sadece parol kullanabiliyoruz onun da etkisi varla yok arası ağrıdan uyuyamıyorum da lütfen yöntemlerinizi yazın
Zilanilker Sedaduru galiba öksürük felan da var benim de öyleydi baya ilerlemişti çay kaşığı meyve gibi olan zencefili rendeledim bal ve limon damlasını karıştırdık yemek kaşığıyla yedim ancak biraz öyle durdu lütfen zencefil fazla kullanmayın ama
Aslikaba Sedaduru üst solunum yolunu tuzlu gargara yapmaya çalış bana çok iyi gelmişti zencefil doktor kullanmamı sakıncalı bulmuştu ama ıhlamur kaynatıp içine bal limon yapıp içebilirsin oda iyi gelir inşallah hemen geçer ben tuzlu gargara ile 3 güne atlattım
Sedaduru Zilanilker şimdilik öksürük çok az ama dediklerinizi deneyeceğim zencefili neden az kullanmalıyım bir zararı mı var?Bu arada çok teşekkür ederim ☺️
Zilanilker Sedaduru bazıları zararı var diyo bazıları yok diyo ama herşey dozunda olunca sıkıntı olmaz bana bi tek o fayda etti antibiyotik bile geçirmemişti 😊inşallah yapın sizede iyi gelecektir