Kızlar benimde yeni daha 6 haftalık kusmam mide bulantım yok. Sadece iştahsızlık var. Yemek yemediğim zaman rahat hissediyorum kendimi yediğimde kötü oluyorum şişkinlik gibi yani. Bebeğe sıkıntı olur mu ilerleyen zamanda çünkü sadece su içsem günü geçiririm o derece canım birşey istemiyor.