Sukrann_ 18 Temmuz’da kızımı kucağıma aldım. Spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti. İnan korkulacak hiç birşey yok. Evet ilk kalkış gerçekten çok zor. İlk 3 gün gerçekten çok zor ama vallahi geçiyor, öyle de güzel geçiyor ki nasıl geçtiğini anlamıyorsun bile. Yani en azından benim için öyleydi. Kızım şuan 21 günlük ve geriye dönüp bakınca ne güzel zamanlarmış diyorum, ne güzel şeyler yaşamışım diyorum. Hamileliğimi çok özlemekle beraber ikinci çocuk fikrinden de asla korkmuyorum ahahha 😂 tabii bu işin esprisi elbette toparlanmak için zamana ihtiyacı var hem vücudumun hem benim.. ama demek istediğim ilk 3 gün birdaha tövbe derken şuan olursa da olsun kafasındayım. 🙊 Ben kavuştum, Rabbim sizlere de sağ salim kavuşmayı nasip etsin 🧚🏻♀️🤲🏻