Sevda-123 canım 2 sefer devlet hastanesine gittim birinde uyuşmazlık testi için gittim doktor beni dövmekten beter etti üstelik senin bebegin ters işte normal dogum yapamazsın zaten sen falan diye azarladı beni.. nst için gittim bir kere de doktor bebeginin kalp atısları cok zayıf hemen dogumhaneye git sana mudahele etsinler dedi.. ben 38 haftalık gebeyim basından beri özele gidiyorum 2 kere bu sebepten devlete gittim ama Allah düşürmesin anlamıyorlar, insan muamelesi göstermiyorlar.. rabbim nasip ederse özelde dogum yapmak istiyorum bu olaylardan sonra nasıl kendimi bebegimi teslim edebilirim ki devlet hastanesine