Rabia1012 Merhaba 37+6 haftalığız ara ara belime ağrı giriyor adet ağrısı gibi ve sık büyük tuvalete çıkıyorum acaba doğum yaklaşıyor onun belirtilerimi böyle yaşayan var mı ?
Betusgani Rabia1012 bizde 37+1 olduk ara ara bende de adet sancısı oluyor ve daha deminde belime bi agri girdi, zaten vajinamdaki baskıdan hiç bahsetmiyorum 🥴 ve son 1 kaç gündür bende çok sık tuvalete çıkıyorum, vücut kendini doğuma hazırlıyor sanırım 🥲
Baybcan Rabia1012 bende 36 haftalik oldum aynı durum bende de var kasık agrisi bel ağrısı adet sancisi gibi ve sık tuvalete çıkma durumu var akıntı fazlalasti ikinci gebeliğim ilk de böyle olmamıştım o yüzden anlayamıyorum.
Rabia1012 Benim kasıklara vuruyor mu anlamıyorum ama belim çok şiddetli ağrıyor sonra geçiyor sonra tekrar bir de çocuk bi oynamaya başladı mı şeyimde baskı hissediyorum
Eylul10 Rabia1012 aynı şeyi yaşıyorum internette araştırıyorum sabahtan beri. Bi saat kadar sürüyor ağrı sonra çocuklardan birisi vajinamda hopluyor resmen 🥺🥺 28. Haftadayız ikiz gebelik olunca da endişeleniyorum
Rabia1012 Eylul10 bir de bende tuvaletim geliyor gibi oluyor gidiyorum bi iki damla ya da biraz geliyor tuvaletim o kadar
Melikeenes Serife_ee aynıyız ay ve gün olarak🤣 bende de aynı sikayet var bence doğum yaklaştığı için yalancı sancı olabilir uzandığım yerden kalkınca kasıklarım çok ağrıyor duramıyorum yerimde ama geri geçiyor
Serife_ee Melikeenes benimde ağrılar düzenli oluyor uzun sürüyor sonra kesiliyor. Birde akıntınız sarı hafif yeşil gibi sulu kıvamda mı geliyor benim o şekilde ve yoğun geliyor fazlalaştı iyice sürekli akıntı var
Rabia1012 Betusgani o zaman yaklaştı demek acaba açılma olmuşmudur agrı varsa yarın doktor kontrolüm var ilk kez çatı muanesi ve nts ye giricem
Melikeenes Serife_ee evet öyledi doktoruma söyledim iltihp dedi fitil verdi doğumdan sonra enfeksiyon kötü dedi şimdiden önlemimizi alalım dedi
Serife_ee FiruzeAlagoz1207 bilmiyorum yoğun kıvamda da gelince nişan olabilir diye düşünüyorum ama akıntı da olabilir rahim ağzı yumuşadığı için akıcı ve sürekli de gelmeye başlamış olabilir
Rabia1012 byzogrtmn doktora sordunuz mu ben yarın sorucam bir de çok büyük tuvalete çıkıyorum her gün mutlaka karın ağrısı oluyor ishal gibi yapıyorum geçiyor
Rabia1012 Baybcan cinsiyetten dolayı mı adaba bana erkek çocukların bele vurduğunu söylediler ama ne kadar doğru bilmiyorum
Eylul10 Rabia1012 annemi aradım genetik olabilir belki doğum başlangıcıdır diye annemde kıvranmış bi kaç kere böyle yalancı o dedi. ay gün ağrısı diyormuş onlar. Doğuma hazırlıkmış 30 ları bi göreydin ben yaaaa
Betusgani Rabia1012 ben 2 kez nst bağlandım ama sancı çıkmadı, 38 de çatı muayenesi var bizim de bakalım