Maydanozluk Kızlar size bi sorum olacak daha önce düşük yapmıştım şuan hamileyim daha çok yeni 4+1 ara sıra kasıklarımda ağrı oluyor belimde de aynı şekilde bu düşük belirtisi mi siz yaşadınız mı normal bir durum mu
suscarparimm Maydanozluk Hamileliğin ilk aylarında adet ağrısı gibi ağrılar yaşamanız normal. Daha sancılı ise ve kanama varsa tehlikeli
biranneadayi15 Maydanozluk kanama görmediğim sürece ağrılara takılma bende çok çektim o ağrıları ama korkulacak bir şey yok
Smnrktrk Hamileliğin başında ağrı olması çok normal. Yerleşme ağrısıdır bu. Benim ağrılarım hala var bu arada 11+6yiz doktorum normal dedi. İçinizi ferah tutun.