Bellks Kızlar 13.haftadaym sağ tarafimda bıçak saplanır gibi 1 saniyelik girip çıkan bi ağrı oluyo aynısı olan varmi
Serramm16 Bellks kasıklarda mı oluyor? Benimde ara ara oluyor normal mi değil mi bilmiyorum. Benim ikinci hamileliğim ama ilk hamileliğimden çok daha farklı ilerliyor herşey
Melissamom Bellks ben 7 haftalığım saf tarafıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyordu dediğin gibi doktor muayene ettiğinde sağ tarafta büyük bir kist olduğunu gördü hamilelik olduğu için bir şey yapmadı ama doktora görün canım
[silindi] Bellks rahim buyudugu icin oluyor büyüdükçe artıyor o agrilar 20+3 tekim hareketlendirdi zaman cok olur vuruyor vurdukça rahim genişliyor oda agri yapiyor normal
Serramm16 Bellks bende 14+5 teyim bebek aşağıda biraz çok yorma kendini dedi doktor ora bağlıyorum kontrole 1 hafta kaldı inşallah normaldir 🤲🏻
[silindi] Melissamom gebelikte kistler gidebiliyor canim doktor ne dedi bilmiyorum ama bir cok doktor gittiğini soyluyor
Melissamom [silindi] evet yengesinde öyleydi geçti ama küçükmüş onun da benimki sanırım gebelikten önce başlamış ama düzenli kontrol olmayınca fark edemedik bebeğin durumuna bakacakmış büyüyünce ne olur diye şimdilik takibe aldı sadece ❤️