La_Liberte Emosoguz ben değil ama bir tanıdığım yaptırmıştı önermişti de ☺️ Benim bebiş kız. Nakışlı yaptırmayı düşünüyorum ☺️
ipekveatlas ben yaptırmıştım cok kaliteli güzel gelmisti ama baya büyüktü hastane çıkışı bebeğim 4kg olmasına rağmen giyemedi ilk zamanlar😂