Sevdelinka Valla benimki 38 de çatı muayenesinden sonra karar verecekmiş istemediğimi belirttiğim halde zorluyor ve gün vermedi ...
Melissargun Sebahat42 normal doğum sancıların başlamadan açılman olmasın diye.yoksa her an normal doğum yapabilirsin bu yüzden erkenden sezeryan yapıyorlar
Tgcekntr Kızlar 35+2 yim. Normal istemiyorum tamam dedi ama 2hafta sonra gel nstye gireceksin diyor. 26 ekim gibi olabilir dedi sezaryen için. Bebek şu an 3 kiloyu geçmiş çok zor geliyo artık hiç uyku kalmadı iyice iri olacak daha da zorlaşacak diye korkuyorum
Denizimibekliyoruz 38+1 de biz planımızı yaptık. 39+1 ile 38+1 arasında kalmıştım ben hafta sonu olsun istediğim için, 39+1 e geç olur dedi.
Yabrukus Denizimibekliyoruz niye geç olsun benim doktorum 39+2ye gün verdi haftaya perşembe giriyorum allah izin verirse
Denizimibekliyoruz Yabrukus geçen sene miyom + kist ameliyatı olmuştum laparoskopik. Sanırım onunla alakalı. Sancı çekmemem gerekiyormuş galiba. Riske atamadı bi hafta daha.
Zeynep38 Denizimibekliyoruz merhabalar laparoskopi ameliyatından ne kadar süre sonra hamile kaldınız? Birde duvarınızdan Kayseri'de oldugunuzu gözlemledim acaba kime oldunuz ameliyatı?
Zeynep38 Denizimibekliyoruz ameliyatınız nasıl geçti bende olucam sanırım kayseridesiniz kime oldunuz?