Merhaba 9+3 haftalık hamileyim 4 gün hastanede yattım idrar yolu enfeksiyonu +bulantı ve kusma ilk 3 gün hiçbişey vermediler serumla beslediler cıkarken tahlillerimi yaptılar şekerim 259 cıktı dr serumlarında yapabileceğini söyledi ama halsizlik bitkinlik çok fazla evin içinde bi odadan bi odaya gidemiyorum