Ahsenmom ben iki tane onlu hastane çıkışı seti aldım. Bunlar yeterli oldu hatta sadece setin içindeki kolsuz zibini giydirdiler doktorlar oda çok sıcaktı yaz ayında felan. Ama soğuk olsa bile iki adet hastane çıkışı yeterli oluyor zaten tulumu ikili takımı vs içinde fazlasıyla yetmişti. Ağız mendili beş adet koydumyeterli oldu iki çift çorap attım ayakları üşümesin diye bere vs kullanmadım eldiveni de doktor her geldigind çıkardı ama bir çift götürdüm uyurken cizmesin diye. İki adet de muslin götürdüm birisini incecik üstüne orttuk setinkiler penye kalın geldi altına serdik. Bol bez götürdüm ama çok kullanmadi. Biberini da doktorlar istemedi mama verecekleri zaman sirinda ile verdiler ben bukadar kullandim